Webber weerspreekt geruchten

Eerder deze week waren daar de geruchten dat Mark Webber komend seizoen de rode overall van Ferrari zou gaan dragen. Felipe Massa zou namelijk voor de ervaren coureur plaats moeten gaan maken. De Australiër zelf laat vanaf het circuit Mugello weten dat dit slechts geruchten zijn en dus niet de waarheid is.

De druk op de schouders van Felipe Massa wordt door de media hoog, erg hoog gehouden. De Braziliaan ligt onder een vergrootglas en elke tegenvallende prestatie wordt groots uitgemeten. Hierop kwam dan ook al snel het gerucht dat Massa door een andere coureur vervangen zou gaan worden. Hiervoor werd eerst de naam Perez aangehaald, maar nu die van Webber.

“Sergio was eerst favoriet voor de plek bij Ferrari, nu ben ik het” aldus Webber vanaf Mugello over de recente geruchten. “Ik richt me voor de volle 100 procent op dit seizoen en probeer het beste te doen voor mijzelf als voor Red Bull Racing. Ik verspil nergens anders mijn energie aan.”

De Italiaanse media sprak ook met Webber over de verhalen. “Dan gaat het verhaal over Jenson, dan is het Sergio, nu ben ik het” aldus de coureur opnieuw ontkennend op de geruchten. “Ik heb helemaal niets getekend.”

awesome comments!

Login

Vul hier je gegevens is

Welkom terug!